מערכות IVR ומענה קולי מתקדמות בשילוב פתרונות תקשורת ומחשוב


מערכת IVR (מענה קולי אינטראקטיבי או מענה קולי ממוחשב CTI) הינה טכנולוגיה שבה המתקשר באמצעות טלפון יכול לנווט בתוך מערכת טלפונית ממוחשבת המקושרת עם מסד נתונים כדי לקבל מידע, להזין נתונים, להגיע למענה אנושי וכדומה.

מערכת IVR מאפשרת פתרונות מתקדמים לניתוב משתמשים במערכת תוך חסכון בעלויות ויעילות גבוהה הן להעברת מידע למשתמשים והן לקבלת מידע מהמשתמשים.

מיקרופיי מספקת פלטפורמה יחודית לבניית מערכות IVR (מענה קולי) בשילוב SMS, EMAIL ומערכות מחשוב, שמאפשרת בנייה מהירה ויעילה של שירותים באמצעות ממשק אינטרנטי ידידותי.
ניתן להקים מערכת IVR בהתאמה אישית לצרכים תוך שילוב עם המערכות הקיימות ועם פתרונות אחרים של מיקרופיי כגון מערכות שליחת וקבלת SMS, שליחת הודעות קוליות משולבות IVR, מערכת דיוור אלקטרוני ועוד.

הפלטפורמה מאפשרת גם הקמת נתב שיחות ומרכזיה וירטואלית עם מגוון תכונות שימושיות לעסק ולחברה.

דוגמאות לפתרונות המערכת:
 ניתוב שיחות נכנסות למידע או מענה אנושי ספציפי.
 הפעלת שיחות ועידה (conference call) עם ממשק ניהול אינטרנטי ואפשרות הקלטה של השיחה.
 קווי תוכן להרצאות, שיעורים, עדכוני חדשות וכדומה.
 ביצוע סקרים והצבעות הן לשיחות נכנסות והן על ידי שליחת הודעות קוליות לנמענים.
 קמפיינים של הודעות קוליות משולבות מערכת IVR וכולל אפשרות הסרה מקבלת הודעות נוספות.
 קבלת מידע עדכני ממערכות שירות לקוחות.
 תשלום באמצעות כרטיס אשראי.