נתב שיחות מתקדם ומרכזיה וירטואלית לעסקים


מיקרופיי מציעה שירותי IVR בענן הכוללים נתב שיחות מתקדם ומרכזיה וירטואלית שיאפשרו לכם לקבל ולנתב שיחות לכל יעד שתבחרו, בשילוב מגוון פתרונות IVR, הקלטת שיחות, קבלת ושמירת הודעות, שליחת מייל ו- SMS ועוד, והכל עם היעילות, גמישות והחוזק של שימוש בענן.

באמצעות המרכזיה/נתב שיחות, תוכלו להפעיל מרכזייה לעסק שלכם עם מגוון תכונות מתקדמות שיאפשרו לכם לשלוט בכל התפריטים, ניתובי השיחות, שעות פעילות ועוד.

ניתן לחבר את התפריטים והשלוחות השונות במרכזיה גם לשירותים מובנים אחרים במערכת ובכך לאפשר למשתמשים לקבל שירותים נוספים כגון: מידע על סניפים, שמיעת חדשות, השארת הודעות, השתתפות בסקרים ועוד.

להלן התכונות העיקריות של המרכזיה הוירטואלית/נתב שיחות
 הגדרה של תפריטים ושלוחות ללא מגבלה.
 מוזיקת המתנה בעת ניתוב שיחה.
 ניתן להגדיר רצף מספרי טלפון, נייחים או ניידים, לניתוב שיחה עם מעבר רציף או אקראי בינהם.
 אפשרות להקלטת השיחות.
 ניתן להגדיר מה לבצע לאחר ניתוב שיחה שלא הצליח, כגון: חזרה לתפריט, השארת הודעה, נסיון חוזר ועוד.
 אפשרות לניתוב שיחה מתקדם עם מתן אפשרות למקבל השיחה להחליט האם לקבל את השיחה או לדחות אותה.
 שילוב שליחת SMS למתקשר או למקבל השיחה תוך כדי השיחה או בסיומה.
 הפנייה לסקר בתום השיחה, לדוגמא, הפנייה לסקר שביעות רצון, או דרוג של השירות.
 קבלת פרטים מהמשתמשים כגון: מספר טלפון לחזרה, מספר לקוח, הקלטה ועוד.
 מנגנון לנהול שעות פעילות והפניית שיחות בהתאם לימים ושעות מוגדרות מראש.

אפשרויות נוספות הנכללות במערכת:
 צפייה בדוחות פעילות בזמן אמת של שיחות נכנסות, שיחות יוצאות, משתמשים אונליין, דוח הקשות בתפריט ועוד.
 עדכון שלוחות, תפריטים והקלטות בזמן אמת בכל עת.
 חיבור המרכזיה למערכות CRM או בסיס נתונים.
 צפייה בנתונים ושמיעת הקלטות של המשתמשים דרך האינטרנט.